Support - Veelgestelde Vragen
- Als u in het verleden reeds een bestelling heeft geplaatst kan u de inlogcode terugvinden in uw mailbox.
- Neem contact op met het secretariaat van de school.
- Leveringen op school worden in de regel een eerste keer geleverd na 10 dagen. De resterende bestellingen worden kortelings na het verstrijken van de bestelperiode geleverd op school.
- Thuisleveringen kunnen worden opgevolgd via deze link. Van zodra uw bestelling wordt verzonden krijgt u een bevestigings mail en wordt de status op de link hierboven aangepast. Van zodra u de mail heeft ontvangen rekenen we een levertermijn van maximaal twee weken.
- De downloadbare kopie is de digitale versie van de persoonlijke foto van uw zoon of dochter. Deze wordt digitaal aangeleverd in de hoogst beschikbare resolutie.
- Van zodra uw betaling verwerkt is, wordt de downloadlink automatisch klaargemaakt en verstuurd naar het door u opgegeven emailadres.
- Heeft u deze na 30 minuten nog niet ontvangen kijk dan zeker bij Spam of ongewenste post.
- Klasfoto's zijn niet te koop als download.Â
U heeft een bevestigingsmail gekregen van uw bestelling:
- U kan uw bestelling opvolgen via deze link.
- Mogelijks moeten de foto's nog op school geleverd of uitgedeeld worden.
- Leveringen op school worden in de regel een eerste keer geleverd na 10 dagen. De resterende bestellingen worden kortelings na het verstrijken van de bestelperiode geleverd op school.
- De einddatum van de bestelperiode kan u terugvinden op het briefje met de inlogcode.
- Thuisleveringen kunnen worden opgevolgd via deze link. Van zodra uw bestelling wordt verzonden krijgt u een bevestigings mail en wordt de status op de link hierboven aangepast. Van zodra u de mail heeft ontvangen rekenen we een levertermijn van maximaal twee weken.
U heeft geen bevestigingsmail gekregen:
- Mogelijks is de mail bij spam terecht gekomen.
- Uw betaling is niet voltooid of goed doorgekomen bij ons. Indien u wel betaald heeft gelieve contact op te nemen met ons via: support@peer-studio.be of het contactformulier hieronder.Â
Indien de betaling niet goed is doorgekomen kan u best een nieuwe bestelling plaatsne.
Â
- Het kan tot 30 minuten duren vooraleer u de bevestigingsmail ontvangt.
- De mail is bij spam terecht gekomen.
- Uw betaling werd niet afgerond. U kan best een nieuwe bestelling plaatsen.
Ja. Als u met een code heeft ingelogd kan u klikken op "Voeg manueel een code toe".