Skip to content
Veelgestelde vragen

Support - Veelgestelde Vragen

Ik ben mijn code verloren, wat nu?
  • Als u in het verleden reeds een bestelling heeft geplaatst kan u de inlogcode terugvinden in uw mailbox.
  • Neem contact op met het secretariaat van de school.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  • Leveringen op school worden in de regel een eerste keer geleverd na 10 dagen. De resterende bestellingen worden kortelings na het verstrijken van de bestelperiode geleverd op school.
  • Thuisleveringen kunnen worden opgevolgd via deze link. Van zodra uw bestelling wordt verzonden krijgt u een bevestigings mail en wordt de status op de link hierboven aangepast. Van zodra u de mail heeft ontvangen rekenen we een levertermijn van maximaal twee weken.
Wat is een downloadbare kopie?
  • De downloadbare kopie is de digitale versie van de persoonlijke foto van uw zoon of dochter. Deze wordt digitaal aangeleverd in de hoogst beschikbare resolutie.
  • Van zodra uw betaling verwerkt is, wordt de downloadlink automatisch klaargemaakt en verstuurd naar het door u opgegeven emailadres.
  • Heeft u deze na 30 minuten nog niet ontvangen kijk dan zeker bij Spam of ongewenste post.
  • Klasfoto's zijn niet te koop als download. 
Ik heb besteld en betaald maar niets ontvangen, hoe komt dit?

U heeft een bevestigingsmail gekregen van uw bestelling:

  • U kan uw bestelling opvolgen via deze link.
  • Mogelijks moeten de foto's nog op school geleverd of uitgedeeld worden.
  • Leveringen op school worden in de regel een eerste keer geleverd na 10 dagen. De resterende bestellingen worden kortelings na het verstrijken van de bestelperiode geleverd op school.
  • De einddatum van de bestelperiode kan u terugvinden op het briefje met de inlogcode.
  • Thuisleveringen kunnen worden opgevolgd via deze link. Van zodra uw bestelling wordt verzonden krijgt u een bevestigings mail en wordt de status op de link hierboven aangepast. Van zodra u de mail heeft ontvangen rekenen we een levertermijn van maximaal twee weken.

U heeft geen bevestigingsmail gekregen:

  • Mogelijks is de mail bij spam terecht gekomen.
  • Uw betaling is niet voltooid of goed doorgekomen bij ons. Indien u wel betaald heeft gelieve contact op te nemen met ons via: support@peer-studio.be of het contactformulier hieronder. 
    Indien de betaling niet goed is doorgekomen kan u best een nieuwe bestelling plaatsne.

 

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, hoe komt dit?
  • Het kan tot 30 minuten duren vooraleer u de bevestigingsmail ontvangt.
  • De mail is bij spam terecht gekomen.
  • Uw betaling werd niet afgerond. U kan best een nieuwe bestelling plaatsen.
Ik heb meerdere kinderen, kan ik mijn bestelling combineren?

Ja. Als u met een code heeft ingelogd kan u klikken op "Voeg manueel een code toe".

Vraag niet beantwoord? Neem Contact op met onze klantendienst.

1
2
3
4